چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

 سلام فسقلی مامان   

امروز 30 هفته  از زندگیته انشاا..قلب کوچولوت 120 سال با سلامت و خوشحالی و خوشبختی بزنه

 

و شاهد دیدن خوشبختیت باشیم

 

 

شاهد دیدن اول خندت

 

اولین گریه ات

 

مامان گفتنت

 

 

بابا گفتنت

 

 

 

خودت میدونی که برام چقدر عزیزی

 

ببخش که دم و دیقه دلم برات شور میزنه اخه دل مادره دیگه طاقت نداره

 

اونم مادری مثل اسما ؟

اره همه میدونن که چقدر روحیه من نازکه و چقدر نازتو از الان میخرم چقدر برای اومدنت پیشم التماس کردم به خدا جون

 

حالا همه منتظرن نی نی خوشکل من به دنیا بیاد

 

رفتار منو و با تو ببینن

 

همه میگن دوست داریم ببینیم چجوری کوچولوتو تربیت میکنی

 

راستش یکم از این موضوع میترسم اخه من تازه 21 سالمه ایا میتونم از پس این مسئولیت بزرگ

بر بیام یا نه

 

انشاا..که خدا بهم کمک میکنه و با عشق بزرگت میکنم

 .....................................................................................................................................

فرشته کوچیک من  میبوسمتتتتتتتتتتتتت دوست دارممممممممممممم

 



نظرات شما عزیزان:

مامان مهشید
ساعت17:17---16 آبان 1390
امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد و همه دل نگرانی هات به پایان برسه



حالا نی نی دختره یا پسمل؟ اسمش چیه؟ پاسخ:ممنونم عزیزمممممم دخملههههههههههه نرگس خانمممممممم


عطیه
ساعت0:33---10 آبان 1390
elahiiiiiiiiiiiiiiiii khodaish khili hal kardam movafagh bashii va sarboland
پاسخ:مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.